Friday

x boleh ker x der masaalah...!!!

Adesss.
2mggu x online macam 2tahun rasa nyer.huhuhu.
Giler la.
Serius mmg x tenang kalau x online walaupun sehari.
Dasyat2 penangan internet nie.
Mmm...2mggu nie mmg rasa tertekan sgt2.
Terlalu banyak benda yg terpaksa difikirkan.
Bukan jer terpaksa,mmg kene fikir.
Sampai satu tahap aku x leh nak fikir,aku tido n solat.
Tu jer la yg mampu tenangkan fikiran.
Nak mengadu,org yg nak di "adu" bz jer.
Terabai jer 2mggu nie.
Serius mmg x mampu nak berfikir.
Ape yg aku cuba fikir tuk selesaikan,mesti x jadi.
Perghhh...fikir satu benda nie x selesai lagi.
Tambah yg baru lak...adesss.
Ape nyer malang la.
Tapi aku anggap semua tu dugaan,dugaan dan dugaan.
Sampai bila2 aku akan terima.
Sebab semua tu datang dari TUHAN.
Makin banyak ujian nyer,makin banyak la sebenar nyer tuhan syg kat kite.
Aku tersangat2 percaya QADA dan QADAR.
So sabar,sabar dan terus bersabar.
Kene sentiasa ingat kat DIA.
Semua benda kat dunia nie datang dari TUHAN.





No comments: