Monday

Rindu padamu...!!!

"Ayah...aku rasa rindu,sejak kehilanganmu...didunia ini."
Ayah,aku rindu sgt2 pada ayah.
Rindu sgt pada kata2 ayah.
Alangkah indah nyer kalau kite sentiasa bersama.
Walaupun kite hidup susah,ayah tetap buat aku,adek dan mama sentiasa hepy.
Sampaikan x der sesiapa pun yg tahu keluarga kite dalam keadaan susah.
Walaupun ayah sentiasa marah2 aku ngan adek,tapi ayah still tunjukkan yg ayah seorang bapa yg sgt2 penyayang.
Bulan pose nie,setiap hari ingatkan ayah.
Bulan puasa dan raya sgt2 x best tanpa ayah.
Ayah lah yg buat hari raya jadi happening.
Hari raya jadi sgt2 best.
Tapi tanpa ayah,hari raya sgt suram.
X ceria langsung,x rasa suasana hari raya.mmm...
Ayah...abg rindukan ayah.
Yg boleh tuk abg lepaskan rindu,adalah dengan melihat gmbr2 ayah.
Terlalu rindu kat ayah.
Setiap doa dan ingatan abg adalah untuk ayah.
Semoga ayah damai dan tenang kat sana.
Semoga ayah ditempatkan ditempat org2 yg beriman.

Caption for image
AL-FATIHAH buat ARWAH AYAH,IZAM bin HAJI OMAR.
1953-2004
Semoga dicucuri rahmat.

"AYAH,Aku rasa rindu."

No comments: