Friday

Demam...mmg dah demam...!!!



Demam...aku demam...demam WORLDCUP...!!!
Tapi aku x der la sampai"makan BOLA,tido BOLA,segala2 nyer BOLA.
Giler ape,aku just minat jer,x der sampai fanatik.
Aku tgk,team atau negara diorang kalah,mengamuk x tentu pasal.
Dengan buat muka ketat nyer.(buat lawak,mmg kene terajang la.) =p .
Ade yg sampai berminggu2 x leh langsung sebut sal kekalahan tu.
Tu belum maki lagi kat player la,manager la...paling kerap kat referee la.
Referee tu hanya taw jalankan tugas dier jer kot.adesss...
Ada gak yg tiba2 boleh jadi x minat pulak.(tu ker nama nyer fan) =p .
Tapi bila menang,huuuuiiii dier punya seronok bahan team atau negara lain yg kalah.
Time tu la,sanggup gi downtown cari jersi.hehe.
Citer sal kemenangan sampai berbulan2.
Dier punya hepy kalah org menang loteri.
Ade yg pandai main bola,tapi x minat sgt tgk bola.(maybe sbb dah bosan main bola kan.) =p .
Ade yg kaki bangku,tapi mmg fanatik giler.
Setiap perlawanan sanggup tgk.(tu wat MC jer tu.)hehe.
Pilih pasukan yg ramai org minat pun ade gak.
Ikut2 org pun ade.
Bila cakap bukan main,bila kene tanya sal history player...senyap terus.hahaha.
Kelakar tul la kalau sal "BOLA SEPAK" nie.
Terlalu banyak ragam.
Kalau ade yg aku x sebut,korang bagitahu la yer.hahaha.

No comments: